Shake igen

Naturdiets, den är verkligen bäst. Caffe latte. Mums :)
Haha, låter som att det är jääääätte gott men det är det ju inte, inte lika gott som en macka med massa gott pålägg eller yoghurt med en god musli. Men men, så är det alltid, jag vill ha det jag inte får och då blir det självklart extra gott!

Jag är snart frisk, det vågar jag tro på denna gång. det spritter härligt i benen nu när jag är ute och går, vill gärna springa lite och hoppa runt. Glädjen har kommit tillbaka och energin, som jag saknat den.. Lyst med sin frnvaro i nästan 2månader. Inte konstigt att jag blev en aning deprimerad.

Men nu gäller det att komma tillbaka igen, till att äta mer mat och träning. Svårast blir nog maten, eftersom jag inte rört mig så mkt har jag inte behövt äta så mkt och att öka matintag är inte det lättaste. Men det kommer :)

På onsdag ska jag träna, imorn, och jag lovar att ta det lugnt. Ska tvinga mig själv! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0