Spinning-puls

Igår körde jag på spinning-puls och som vanligt älskar jag hans klasser, vi jobbar sjukt mkt med uppförsbackar för att nån gång spurta. Jag gillar när det går trögt och jag slipper spurta hela jäkla tiden, som det är med vissa. 

Spurtar jag för mkt så dör mina lår alldeles för tidigt, de är inte byggda för sånt trams. Hahaha, skojas. ;)
Nä smaken är väl som baken !!

Mot slutet av passet trodde jag verkligen att jag skulle spy, åter igen. Var samma sak med joggingen förra veckan, dock var det mkt värre då, för denna gång lugna jag ner mig i tid och återhämtade mig snabbare. 
Men det är bara för att jag har varit sjuk så länge och kroppen har inte riktigt reserverna, eftersom maten också inte har intagits som det ska. :P Skylla mig själv! 

Men najs var det. Och så drog jag lite i ett redskap, bröstpress och för triceps. Sen 1500m rodd. Sen var det stretching. :)
Sträcka:13,7 km
Hastighet:20,55 km/h
Tempo:02:55 min/km
Maxpuls:189 slag/min
Snittpuls:170 slag/min
Kaloriförbrukning:444 kcal
Intensitet:17
Träningseffekt (TE):4,2
Sträcka: 13,7 km
Hastighet: 20,55 km/h
Tempo: 02:55 min/km
Maxpuls: 189 slag/min
Snittpuls: 170 slag/min
Kaloriförbrukning: 444 kcal
Intensitet: 17
Träningseffekt (TE): 4,2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0