Min dag idag

Som jag skrev på min andra blogg så är det min födelsedag idag, 27år gammal, inte illa. Bättre sent än aldrig att starta med att bli nyttig och träningsfreak. ;)

Idag består min frukost av en enkel äggröra, stekt i lite lite smör och med lite örtsalt på. Till har jag kaffe <3 och en rågmacka med philadelphia, purjolök (har fått nån kärlek till purjo, så gott på/i allt) och paprika.

Goood goood frukost!






Här är brödet jag rekommenderar, är du inte så förtjust i mörkt bröd är detta ett bra alternativ. Och älskar du rostat? Då har du hittat rätt, det har jag. Det blir knaprigt och gott!! :D


Totalt intag
Fett: 18 g Protein: 17 g Kolhydrater: 13 g 281 kcal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0