Rivstart och spinning!

Egentligen är jag inte så mkt för dessa shakes men jag tänkte att jag skulle testa ändå. Bara som en rivstart en vecka för att komma igång ordentligt. Jag ska träna lugnt också så det blir inte shakes och hårdträning, för det tror jag inte på. Men jag kommer dricka Nutrilett till furkost och lunch för att ta nåt mer matig till mellis (typ keso) och sen äta riktigt mat till middag.

1vecka kommer jag ge det, nu har jag köpt skiten så nu måste jag dricka upp det! ;)

Ikväll ska jag äntligen få spinna, det var 2 veckor sen jag tränade nu och jag får nån slags värk i musklerna när jag har långt uppehåll. Det blir nästan som en liten träningsvärk fast jag inte har tränat.. Nån som har så? De skriker efter aktivitet det är en sak som är säker!!

Så 45min spinning puls blir det ikväll, ska försöka ta det lite lugnt dock och inte chocka kroppen alltför mkt, jag är trots allt lite snorig fortf (fast det är man ju hela vintern).

På't igen ba, nu kööööör vi! :D
*Peppad*


Kommentarer
Postat av: Malin

Kan bara säga go girl;)! Men apotekets modifast är ju godast;)

2011-09-26 @ 09:09:56
URL: http://motvikten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0