Rysningen spred sig...

...i hela kroppen. Satt i bastun på mitt kära gym och funderade över träningen jag precis blivit klar med och den spred sig. Lyckorusning!! Underbart, jag saknar ord, fantastisk känsla att börja träna igen och jag hade nästan glömt hur underbart det är, jag vill aldrig sluta! :D

Men jag tog det lugnt!

Under dagen:
•Promenad 45min
•Backlöpning ca 5-10min med B

Kväller:
•Jogg 20min
•Spinning 39min

Det blir lite svårt att få upp kosten som jag vill ha den med shakes, men så är det ju, jag lever nästan på minimum. Men jag ska ge det en vecka MEN mår jag dåligt så kommer jag sluta!

Totalt intag
Fett: 21 g Protein: 84 g Kolhydrater: 42 g 713 kcal

Dagens kalorikoll
Energibehov 1695 Kcal
Kaloriunderskott - 500 Kcal
Träning + 975 Kcal
Mat - 713 Kcal
Kvar att äta 1457 Kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0