Smoothie Mixade Bär

Det är lätt att göra en smoothie nu för tiden, eftersom det finns så mkt färdiga frysta mixar att köpa. Sen är detta inte alls lika bra som färska bär eller frukt men har man inte tid, så går det lika utmärkt.

Jag har köpt en blandning som är jätte god, BärMix, heter den. I den har vi jordgubbar, blåbär, hallon och röda vinbär. Jätte god att använda till smoothie eller i tex bakning. :)

Idag kände jag att jag behövde få upp mitt fett intag, eftersom jag tycker det är viktigt att försöka ha en sån balanserad kost som möjligt. Mitt mellanmål idag:

2msk grädde
1dl BärMix
1-2dl Vatten - beroende på hur tjock man vill ha den.




Fett: 12 g Protein: 1 g Kolhydrater: 4 g -122 kcal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0