En dag i min vardag

Somna runt 03, 4timmar sömn, vakna med ett ryck 07 av att sonen skriker: "Det är kiss i sängen!! Han sov i vår säng! Tur att vi har skydd även där och madrassen klara sig. Upp med ett ryck, tvätta, bada son, bädda ner i soffan framför en film. Nea sover fortf.. Springa till köket, tacka mig själv för att jag täckte tårtorna inatt och börjar dekorera och göra sista pillet på trollen.. Kristyren tar slut, PANIK råder.. Messar Ericasom snällt köper florsocker åt mig OCH lämnar det hos mig ♥ evigt tacksam, vilken vän! Slaffsar ihop sista kristyren, klockan slår 9.45...45min kvar!
Men det sitter som tur är i handleden och det går fort, 10.15 blir de fotade, 10.30 hämtade.

11.00 går vi ner till centrum, äter en god lunch och fika ute, leker, solar och njuter i 3tim. Kommer hem, håller på att däcka, skickar ut barnen på lek och börjar VÅRstäda.. Så nu, sitter jag ner och andas! 

Och nu ska middagen planeras!
Andas!
https://www.facebook.com/MyFairyCake

Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Du ÄR ambitiös, det kan man iaf inte säga något om! :D

2012-04-18 @ 07:21:45
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0