Glad påsk!

Idag åker pyntet fram, barnen är hemma och har lov. Vi ska pynta och klä ut oss, vädret ser lovande ut för picknicken vi bestämde att ha. Underbart, kan vi ta en liten längre promenad till lekparken längre bort. :)

Igår gick jag runt 32.000 steg!
Det är inte illa, undrar dock hur långt jag gick unde rmin dagsvandring då. På måndag är det nästa, 3mil ska jag gå, 1,3mil får jag sällskap men de resterande 1,6mil får jag gå själv. Är det jag som är galen eller är det vännerna som är lata? ;)
Jag kör på att de är lata.. Hehe.

Igår blev det också ca 40min jogg i lugnt tempo, 1500m rodd som uppvärmning och 15min magövningar:

Situps
Mountain climbs
Benlyft åt sidan
Benlyft rakt upp med lyft på rumpa
(heter?)

Jag var nöjd, efter min mil igår var det lagom!


Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Buhu, jag är inte lat! ;-) Men heja heja till dina massiva steg, du är duktig du!

2012-04-05 @ 09:24:43
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0