Hungrig som en tjur

Idag vakna jag med extrem hunger. Jahapp, ingen fasta idag, som det var tänkt. Jag tänker inte gå hungrig, inte på det sättet. Verkligen högg i magen.

Mitt mål, min utmaning framöver är att lära mig att lyssna på kroppen, om vad den behöver för mat, hur mkt mat, när det är stopp och hur mkt träning / vila. Det är klurigt men jag är på god väg, jag vet att jag har ganska bra koll egentligen - bara jag väljer att lyssna. ;)

Idag blev det en proteinsmoothie på hallon, 1½äggvita, protein, tranbär, 4st körsbär, pumpa-melon-lin-och solrosfrön och en klick kesella. Till detta serverades en liten macka med smör, leverastej och ost.
Och Kaffe <3

Jag har inte druckit upp smoothien, men resten tänker jag spara, lyssna på kroppen var det och jag är mätt!
Ikväll kommer jag nog unna mig lite chokladmousse med en klick grädde, hihi. :P

Snart ska jag få iväg mig själv på en joggingtur i lunktempo, ca 8km. Nu jävlar ska jag ta det lugnt (!) har en tendens att springa fort...gillar det men nu är det återhämtningsjogg som står på schemat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0