Kan så mkt mer

Igår så körde jag bara maskiner, för att värma upp efter 5v sjuka och för att minimera risken för att göra illa mig. Tro mig, kroppen glömmer fort.. Men till saken.

Jag satte mig i benpressen och körde på 91kg, sist var jag på 80-nåt och tyckte det var sjukt tungt (har alltid varit svag i mina ben). Jag klara 91 och ökade till 100kg, bara för att testa. Och jag tyckte det var så grymt TUNGT men jag klarade 15st. Sen titta min syster till och hojta att lilla vikten var i, så utan att jag visste det hade jag pressat 104,5kg!

Och med det vill jag säga: Vi kan SÅ MKT MER än vad vi tror!
Och då fick jag ett ryck och testade 109kg och det klara jag 15st på, spärren har falnat. Nästa gång blir det tyngre! ;)

Före var det ca 8min roddmaskin, det är nåt som jag verkligen inte gör varje gång. Det är flåsigt och kämpigt, men det tar bra på armarna och skulderbladen, fin uppvärmning.

Jag avsluta det hela med 30min på Crosstrainer, försökte hålla ett lugnt tempo och inte ha för hög växel. (Jag ska alltid pressa mig själv, svårt att hålla i tyglarna ibland!)

8min Rodd
55min Styrketräning för hela kroppen
30min Crosstrainer

Lämnat barnen på dagis & skola, dricker en kopp kaffe och snart blire frulle :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0