Kommande Vecka

Kommande planer denna vecka, jag känner mig mkt bättre men jag måste komma ihåg att ta det lugnt nu i början. Jag kan inte efter 5veckors sjuka hoppapå där jag slutade, då kommer kroppen att arbeta mot mig, inte med mig. ;)

Men jag har verkligen mer energi, jag känner det :D
Det är en underbar känla och jag har saknat den. Viljan att jogga imorse var stor men halkan stoppar mig och inga dubbar. Så är det väl att bo på landet, det tar lite extra tid innan jag kan bege mig ut.
Jäklarns aprilväder..!

Den kommande veckan har jag planerat promenader som vanligt, varje dag ska jag gå minst 5km. Jag har ju två hundar att gå ut med så det borde inte vara några problem. Sen ska jag få in gymmet på det och det lär bli kvällstid mest, lite jogg, lättare styrketräning (konditionsstyrketräning) och kanske tom crosstrainer. Allt detta för att komma igång igen, vänja in kroppen vid träning åter igen. Men sist gick det ganska så fort, jag tror min kropp har börjat fatta att träning tillhör mitt liv nu, efter ett år.

Idag har jag fasta, så det blir lätt träning på det också. Promenad är planerat idag, även styrketräning ikväll och någon form att kondition. :)

Måndag nästa vecka blir det en mindre vandring igen :)) Ca 3mil vill jag gå, så etapp 2 och 3!
http://www.svetur.se/sv/roslagen/products/109939/Roslagsleden-etapp-2-Karby-Gard-Orsta/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0