Matintag Fredag

Frukost: Kesella med prot.pulver, och min musli-mix. Hårt knäcke med avokado och 1 skiva rökt lax.

10:00 Pilates - 11.00 Styrka

Lunch: 250g kesella hallon, arla.

Mellis: Chokladmousse med extra protein, cappuccino.

Middag: Sallad på lax, gurka, lite feta, ceasar dressing, lite bröd (små tärnat), keso, sockerärtor.

Kvällsmål: Chokladmousse med cappuccino prot. pytte grädde och lite popcorn, vatten.

Funderar på om jag ska föra matdagbok igen, men det får vänta tills jag köpt den där nedran vågen! ;)



Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Jag har en våg här till dig, har till och med torkat av den :)

2012-04-22 @ 18:35:01
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0