Pilates

Pilates 45min - Det var länge sen. I höstas var jag ganska stark och uthållig i just pilates, nu efter måååånga veckors sjuka under vintern är det inte riktigt lika bra. Men det kommer igen!

Var lite snurrig idag, så blev det jag hade lust med.. :S
Styrketräning 50min
Militärpress 15kg
Frivändningar+militärpress 15kg
Bänkpress 15kg
Bänkpress med armar ut mot sidorna (?) 3kg
Liggande tricepspress 2kg
-II- vinklad bänk 15kg

Benböj 20kg
Utfall 20kg
Sidoutfall 20kg
Benböj på ett ben
Jämfotahopp
Draken

Armhävningar 40st, 3 olika (brett, under axlar, händerna mot varann)
Situps 40st
Sidositups 40st

Ska kanska ta mig an ett program för styrketräningen, det kan hjälpa mig de dagar jag är lite snurrig och inte har en aning om vad jag ska göra. För de lite tröttare dagarna. Och jag tar tipset att börja på låga vikter för att öka minimalt. Ska tydligen ge resultat!


Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Draken, är det den när man springer runt och skriker på folk? ;-)

2012-04-20 @ 19:56:09
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0