Tisdagsgöra & Tanitatest

Backlöpning / Gång 17 min
5min gång 7% -6km/h.
1min jogg 7% - 8,5km/h
1min gång 7% - 6km/h
1min jogg 7% - 8,5km/h
1min gång 7% - 6km/h
1min jogg 7% - 8,5km/h
1min gång 7% - 6km/h
1min jogg 7% - 8,5km/h
1min gång 7% - 6km/h
2min jogg 7% - 8,5km/h

2min nedvarv.

Crosstrainer 32min
Intervaller 5km

Tanitatest: Nästan 2kg sen sist, lite innan 100 grymma dagar startade. Jag har även ökat i muskelmassa och minskat i fett %. Han kalla mig GRYM! Och jag är tydligen sjukt bra. Ja, trots allt så gör jag nåt rätt? :)
Jag är chockad, trodde verkligen inte detta.. Men bra chockad och tankad med förnyade positiva tankar. Trodde att "mitt sätt" inte fungerade men det gör det, bättre än vad jag hoppats på :)



  

  

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0