Vandring etapp 2+3 Roslagsleden

3mil, 35.000 steg och ett par trötta ben senare sitter jag i soffan och längtar tillbaka. Men jag är otroligt nöjd med dagen och jag joggade tom de sista 4km av etappen, det ni! Det måste ha varit bananen jag klämde i mig ;) Jag tyckte att skogen aldrig tog slut och började faktiskt sakna de mina hemma. <3

Underbar dag, älskar att vandra och längtar till nästa gång!








Detta var inte lätt, tur att det var fruset i mitten, annars hade jag varit blöt upp till knäna. Det läskiga var att plankan inte var stabil och att här närmast var det tinat och jag byggde med is för att komma över. Jag klarade det, blev bara lite blöt om lilltån! Spänning ;)


Trötta men nöjda ben, sitter och väntar på skjutsen hem. Tokigt nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0