Kycklinglåda - Älskar mat!

Jag älskar att jag får äta så mkt som 2000kcal /dag. Jag trodde jag skulle våndas över det (har gjort) och mått jätte dåligt (har gjort det också) men nu mår jag så jäkla bra att det finns inte!
 
Jag kan springa fortare, längre och lyfta tyngre. Jag styrketränade inte på 4-5veckor och kom tillbaka med starkare attityd och att kunna lyfta tyngre. Inte fy skam!
 
Och när jag lagar nåt så gott som detta är jag inte alls ledsen över att få ta en riktigt stor portion! ;)
 
Kycklinglåda
 
Stek kycklingfilé
Skiva potatisar i klyftor/pommes och färska champinjoner. Lägg dem i en ugnsform, lägg på kyckling och häll över lite gräddsås. (Jag tog pulversås)
 
In i ugnen i 30min på 225grader.
MUMS!
 
Min portion gick på
218g kyckling
168g potatis/sås/champisar
61g gurka
63g tomat
 
Fett: 9 g Protein: 52 g Kolhydrater: 28 g 409 kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0