Axlar & Bröst

Idag var en seg dag.
Trots denna sega känsla så tog jag mig en morgonjogg på 4km med hunden, lugn sådan. Det är helt sanslöst, på morgonen är det som att jag aldrig har sprungit i hela mitt liv, det är som att springa genom sirap och som om jag skulle ha en stor sten på bröstet, riktigt tungt! Blir det bättre?
Tänkte föra in det 2dgr/vecka nu iaf. Inga måsten på snabbhet, bara göra..
 
Sen har det varit plugg hela dagen, strålande sol och jag pluggar.. suck.
 
Men ikväll blev det som sagt bröst och axlar, ändrar lite i schemat för att inte komma in i nåt vanemönster. Och jag vet inte om det var just ändringen eller så är kroppen inte riktigt med idag men axeln gnällde och handleden tappa jag kraften i.....måste köpa mig handledsskydd.
 
Så jag tog det lugnt, det blev ett pass på lite över 60min, för även om jag behöver ta det lugnt så ska det ändå vara ordentligt gjort. Så det blev lite längre vila emellan och mer fokus på teknik osv. Inga PBn idag, tog dock samma som förra veckan. Så får det vara ibland :)
Måste lyssna till kroppen!
 
Igår tisdag, var det vilodag.
 
 

Fett: 76 g
Protein: 194 g Kolhydrater: 122 g 2012 kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0