Blir aldrig nöjd

Antingen tränar jag fel eller så är jag sådan som person.

 

Igår:

Styrketräning Bicep & Tricep  ~ 60min
Core pass ~ 35min

 

Efter Core passet gick jag och körde lite extra övre rygg för jag kände mig inte nöjd. Men jag kände mig inte nöjd ändå efter..

 

Enda gångerna jag känner mig "nöjd" är efter mina backintervaller, där kör jag tills benen inte orkar längre, tills det snurrar i huvudet, tills kroppen börjar skaka och vill spy. MEN ändock måste jag köra minst 8min på rodden "bara för att" och varje gång ska jag slå mina meter jag hinner på 8min..

 

Är jag knäpp eller tränar jag bara fel?

 

Maken gav mig tipset om att köra slut muskeln efter att ha tränat tungt med lättare vikter, pumpa tills det inte går att lyfta vikten längre. Ska jag testa nästa gång..

 

Ge mig en "partner in crime" på gymmet tack!
Jag tror jag måste köra så jag svimmar, kanske jag blir nöjd då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0