Dagsvandring och kalas

I fredags var det dagsvandring på lite över 2mil, jag har verkligen inte haft den energin som jag borde ha haft och som jag hade innan. Men det gick, med lite vilja och gnäll. Tror nog att min vandringspartner funderade på vad det var med mig, jag brukar inte dirrkt vara lat och gnällig.. Haha, men nån gång händer det också. ;) 
 
Lördagen var vi i Hagaparken, familjen och gick tunr i säkert 3timmar, i lugnt tempo. Det blev mkt träning för vår hund som var med och på vägen hem slocka jag i bilen. Det har varit nå fuffens med min kropp. 
 
Söndagen var det kalas och jag fikade ordentligt för första ggn på evigheter, med ordentligt menar jag att jag åt av fikat. :) Det var gott men jag fick också ont i magen och fick inte i mig speciellt mkt. 
 
Nu är det måndag och jag är sjuk
Min son är hemma och är också krasslig. Vi har ingen feber, men han är väldigt hostig och bådas allmänna tillstånd är inte det bästa. Jag är dock otroligt yr och orkar inte mycket. Så det var väl väntat, efter förra veckan. 
 
Nu hoppas jag att vi tillfrisknar snart, hatar att vara sjuk! 
Orkar inte skriva mkt mer, vill gå o vila.. ;) 
 
Pepp på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0