Spinning, tårtgöra o skola

Har inte tränat mkt alls sen i torsdags, prova inget alls. De senaste veckorna har varit rätt intensiva och energin hade lämnat min kropp, så den fick återhämta sig. Jag orkade verkligen inte, allt sa emot och hur bra jag än skulle vara som hellre hade gått till gymmet ändå känns det nu bättre att jag lyssnade och tog det lugnt. :) 
 
Sen har jag precis börjat skolan, försöker få energin att räcka till att vara mamma, fru, träningsnarkoman och prestera bra i plugget, plus tårtgöra. Det är en konst jag försöker lära mig! ;))
 
Idag har jag spinnat, med pulsband och det gick sjukt bra. Oj vilket pass! Körde så jag höll på att spy igen, det är nån sjuk vana jag har fått för mig, kör jag inte så hårt känns det inte som träning. Skadad.
 
Annars har jag sedan torsdag till lördag, lite på onsdagen, också jobbat på en tårta till min lillebror som fyllde 23år. Han utmanade mig och jag äääälskar utmaningar! ;) 
 
Enjoy!
 
 
 
https://www.facebook.com/MyFairyCake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0