Helt mör i kroppen

Vakna, om vi kan kalla det för att vakna, och var alldeles mör i kroppen. Fortfarande helt slut, kanske får se till att få i mig lite mer protein idag och riktigt bra mat så musklerna kan återhämta sig ordentligt.

Gårdagen känns riktigt bra, eftersom jag var helt slut i kroppen och fortfarande är. ;)
Satt i bastun igår och var faktiskt nöjd, det händer inte ofta längre, jag har som sagt blivit lite små dålig på att utmanamig själv men då och då kommer jag på mig själv ha lathandskarna på och tar i mer.

Igår var en sådan dag. :)

Idag startar jag dagen med äggröra, samma som jag hade till lunch igår. Idag har jag räknat med min kaffe med mjölk:

Fett: 16 g Protein: 31 g Kolhydrater: 6 g 287 kcal
Bra start!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0