Motivation i botten..

Det är ett meck att få ihop vardagen med jobb, barn, träning, sund kost, träna hund och make som också ska träna. Sen andra sakar som tillkommer OCH pluggandet.

Allt känns motigt just nu, men jag älskar fortfarande att träna men jag kommer inte iväg.. Jag har kommit iväg ordentligt i genomsnitt 2ggr/vecka, på tok för lite!! Det känns pissigt men det har kommit nåt emellan hela tiden..


När fokus tappas på träning så tappas det också på mat, även om jag själv egentligen inte vill erkänna det.


Hur gör ni när det är motigt för att komma upp igen, jag vet att jag har kommit tillbaka efter svackor men denna gång är det verkligen segt. Efter årsskiftet har jag inte kommit igång som jag önskar och nu har det snart gått 2månader! Vart tog tiden vägen?


Det känns inte alls som att jag har presterat som jag borde, som jag vill och ska. Jag hade ju ett mål...fel...Jag HAR ett mål!


Nu ska jag bara hitta motivationen att ta tag i detta en gång för alla och sluta lalla runt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0