Styrketräning 60min

Jag tror att detta var det jag gjorde, det var så många övningar. Haha.
60min höll vi på, det var härligt och det var svettigt. Försökte samtidigt hålla ett tempo med ca 30sek vila när det väl behövdes. Jag är faktiskt nöjd, den du! ;)

Rygg och axlar. -Lätta vikter med många reps.

Marklyft 3x15, 15kg. + 4x15, 35kg.
Rygglyft 3x15st + 3x20st
Marklyft med lyft mot mage (?) 4x15kg + 2x20kg.

Marklyft komb. med militärpress 4x15, 15kg.

Axelpress 5x20, 3kg
Militärpress, framför/bakom 3x15, 15kg + 6x20, 3kg (hantlar)
Axelövning hantlar 6x20, 3kg.

Helt död i axlar och rygg iaf! :)

Avsluta det med sittande mot vägg, Jägarställning, låren skrek och jag gav upp efter 2½min. Första ggn, nu gäller det att klå det. Det är jag inte nöjd med däremot. ;)

Tänkte jogga lite men var ärligt talat helt färdig och kunde knappt lyfta på fötterna, så för att inte råka ut för att jag gör krokben på mig själv ställde jag mig på crosstrainern i 25min. Valde ett tufft färdigt pass och körde på. Det var jobbigt, precis som det ska vara! Länge sen jag lekte på dem!

En bra träningsdag!
Samma lätta på fredag, sen blir det tungt nästa vecka, kanske. Eller en lättare vecka till kanske?


Kommentarer
Postat av: NoAngel

När du står mot väggen (det som du inte visste vad det hette) heter Jägarställning :)



Pepp pepp! :)

2012-02-02 @ 09:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0