Torsdagsträning

Händer inte varje vecka!
Jag fick makens dag för han tog min igår och slarva bort den på att hämta familjemedlem på arlanda.. Sååå, han snodde min dag, jag snor hans. Haha, inte riktigt så kanske men.. ;)

Löpningen idag blev bättre än förväntat, underbart att få fart under fötterna!
Jag gillar korta, intensiva pass, iaf på löpbandet - Det kan bli väldigt långtråkigt annars. Jag gör också så att jag ändrar löparstil, tex landar jag på hela foten ett tag, landar mer på tå ett tag... Sen höga knän, större steg etc.

Löpning, 6% lutning, 20min - 8,5km/h. 
Löpning, 2% lutning, 10min - 11km/h.
Gång, 6% lutning, 5min - 7km/h.

Det är trevligt att efter 20min jobbig backlöpning, att benen sprinter iväg så jag knappt hänger med själv. Det är trevligt att öka hastigheten efter mina spurtben istället för tvärtom. Idag var det löpbandet som knappt hängde med! ;)

40min styrketräning.
Bröst och triceps. Och mage.
Idag blev det bara maskiner, variation kallas det. ;p Lat idag, bara 40min..

Matmässigt har dagen inte varit den bästa, fika på stan med sonen. Det var ett litet firande för att han var så duktig hos läkaren. Lämna blodprov och allt. Det är utan tvekan värt allt, vår mysiga fika på stan! <3

Fett: 56 g Protein: 120 g Kolhydrater: 155 g 1682 kcal
Kvar att äta efter träning, ca: 569 kcal
Så  jag hamna bra trots allt. (Ps, har höjt mitt intag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0