Trotsålder?

Jag är ledig, kan göra vad jag vill men jag vill inte göra nåt.
Det börja väl med att hallonen var slut till min kesella och det sluta med att jag mumsa rån med bregott.. Mums! Haha.. Sen tappa jag aptiten helt och kände mig som en trotsig treåring när jag titta in i kylskåpet, "äckligt"!

Fnyser, stänger kylen... Kommer dock snart tillbaka och tar ett rån till, med smör. Det sluta med 12st, det ska ju vara dubbelmackor! Och 2 rostade mackor med ägg på!

Tvinga i mig lite soppa, "cup of soup", tomat.
Ut med hunden på promenad i 1timme. I skog, asfalt och halvmeter snö. 3km kom vi iaf, i hans takt. Kan väl vara glad för det lilla kanske?
Kom hem, planerade att träna idag.. Så kom 3åringen fram igen. "Vill inte!" FNYS! Kunde nästan se mig själv stå där, putandes med munnen, armarna i kors och ögonbrynen så ihopskrynklade att ögonen knappt syntes...

Ja.. Det gick ju bra detta.
Tvinga i mig rågmacka med tonfiskröra.

Nu sitter jag här, nöjd över att min hund har fått den träning han ska. Dock mindre nöjd över att min trots ska få bestämma över mitt liv just nu. Men, sådana dagar har vi väl alla? Eller... :>

Usch!

Kommentarer
Postat av: NoANgel

Åh så är jag också idag. Har ingen lust eller ork. Om det inte skulle va för jag är så jävla envis så skulle jag inte gått ner till gymmet igår ens. Snöstorm o skit :(



Får se hur jag gör idag. :) Peppisar! Du kommer igång snart igen :D

2012-02-15 @ 15:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0