Bästa spinningpasset hittills

Måndagsträning var planerad:

Styrketräning 45min - Armar, axlar.
Spinning 45min
Löpning backe 20min

Det blev tyvärr ingen backlöpning, jag tog ut mig så jäkla hårt på spinningen att jag såg suddigt, svimfärdig och kunde nästan känna hur blodet rusa i varje del av mig. Haha. Det var sjukr trevligt, jag slog alla mina rekord i både genomsnittligt puls, 89% och gällande växlar OCH rpm/hastighet under hela passet. 

Jag var nöjd, sjukt nöjd. Jag är också nöjd med styrketräningen och provade idag lats-drag och klarade 57kg, 4st. Något stolt och känner mig stark.. Nu vet jag iof inte om det är tungt i den övningen i average, men för mig var det tungt. Undrar dock om jag klara mer... Körde ju en hel del innan. ;) 

Så jag är inte så ledsen att det inte blev backlöpning, det hade bara varit att ta i för mkt denna kväll.



Jajks!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0