Kost, motion och rutiner

Det är så trist att vara sjuk, jag tappar så mkt då. Jag är en människa som är beroende av rutiner och när det blir ändring, får jag smått kaos i huvudet. Det är nåt jag måste jobba på, helt klart!

Imorgon skulle jag på möte för att prata om min kost och väga mig, men det får jag ställa in. Det finns ingen annan som kan ta hand om valpen jag passar imorn. Har jag tagit på mig ett ansvar får jag väl ta mig i kragen och stå för det. Dock ska jag boka om detta möte till nästa vecka, och hoppas på att det blir av då.

Jag vill ju verkligen veta om jag kommit nånstans sen September, bilderna säger det, måttbandet säger det men säger tanita vågen det?
Nu betyder det inte att jag bara går på tanita vågens resultat, det är bara roligt att kunna jämföra från alla andra ggr jag gjort det ålus hur verkligheten ser ut, mina mått och bilder.

Om vi tittar på min arm så borde jag antingen ha tappat underhudsfett = fett% eller fått mer muskelmassa. Jag röstar på det första, vilket är det "lättaste" att åstadkomma men det vet jag inte.
Och, jag litar lite mer på tanita testets kg i kroppsvikt än min egna badrumsvåg. ;)



Kost, motion och rutiner mår jag bäst av.
Vad mår du bäst av?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0