MåndagsJogg

Det blev gymmet igår trots allt och idag mår jag fortfarande bra! Jag är väl inte tipptopp men definitivt inte sjuk. :)
Det blev löpning, eller jogg på bandet igår, blandat med backar och gående:

5min gång 9% lutning.

30min Jogg 3% lutning.

5min gång 5% lutning.

5min jogg 6% lutning.

Sammanlagt: 45min jogg/gång/intervall
Det var helt lagom, vill inte ta ut mig efter förkylningen men vill heller inte mjäka. Det kändes i kroppen och även nu dagen efter, -Träningsvärk i VADERNA. Den du, den har jag inte haft på... Länge.

Jag körde också fasta igår, men jag åt middag innan jag tränade och sen ett kvällsmål. Och det var det godaste, kanske fetaste, kvällsmålet på länge:

Keso, vispad grädde, vaniljpulver och hallon!

Mumma!!

Fett: 22 g Protein: 8 g Kolhydrater: 4 g 252 kcal

Mycket kcal... Men jag tog rätt mkt, 1dl keso, 1 dl grädde.. Halvera så blir det bättre ;)

Fett: 12 g Protein: 7 g Kolhydrater: 4 g 153 kcal
Gjort på ½dl keso + ½dl grädde, ½dl hallon och knivsudd vaniljpulver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0