Minskade mått

Jag är ganska så chockad men på ett bra sätt. Jag har äntligen börjat tappa i cm igen och kg, för den delen. Men att tappa i cm är det bästa av allt, tyckte jag kände mig mindre om midjan igen.. :)

Jag är på G igen och det känns underbart. Helgen var utmaningen att äta bra och inget godis, onyttigt - vilket jag lyckades med. Och jag är riktigt stolt över mig själv, jag var tveksam om att jag skulle klara det men Taadaaaa! ;)

Dock, var jag ute i fredags och drack lite alkohol. Men, ingen bakis pizza blev det!


Jag har iaf gått ner 2cm i midja och 1 runt ballerina kjolen (lovehandles), sen 1,3kg. Inte fy skam!

Den 1 februari är det Tanita test, bokat och klart. Hoppas fasiken att jag gått ner i fett % nu, hade ju så jäkla mkt. Vill bli av med skiten, det sitter hårt... Sist jag gjorde ett sådant var i September. Spännande och jag hoppas verkligen på det bästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0