Motivationsproblem

Jag har en släng av det ja.
Motivationen är på topp samtidigt som den är längst ner i botten. Rätt underligt.

Men jag älskar fortfarande att träna, såklart, och vill gärna göra det varje dag men samtidigt så är det bara... jobbigt... Jag får inte upp gnistan riktigt under träningspassen och det känns som att jag ger upp. Fast jag inte gör det. Jag har svårt att pressa mig själv just nu helt enkelt. Kanske måste finna någon varitaion, mkt grupp-pass kanske?

Nu är det så sjukt mkt folk på gymmet också, det går nästan inte att träna och jag får nästan stå i kö.. Suck. Det tar lite på mig också, blir inte lika roligt och effektivt och jag hinner tappa gnistan lite till. Det stör mig.. Men så är det väl att gymma på ett populärt gym och nu efter alla nyårslöften.

Sen känner jag mig grymt full också...Sådär groteskt tjock med sladdrigt skinn som inte går att stoppa innanför byxorna. Haha, jäkla ungar ;) !
Klaga mkt inför min man igår, han nämnde för mig att för några månader sedan var han där och det minns jag så väl. Vad han KLAGA!!! Haha.. Och nu är det min tur, antar att det är en "vanlig sak".

Men det är som han säger, det är bara att härda ut och ta sig igenom det. Vilken dag som helst nu kan det vända, det är nu det gäller att bevisa vad jag kan och hur långt jag har kommit.

Önskar bara att alla dessa snygga tjejer kunde suddas ut så jag får vara ifred.. Kommer aldrig nånsin se ut som dem, oavsett hur mkt jag tränar.. Det har graviditeterna sett till.

Face the facts! Men gör det bästa av allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0