Oopsies & Kommentar

Inspirerande! Du började på nästan exakt samma mått som jag började på i november. Jag hoppas jag lyckas lika bra. Hur lång är du då?

Tack, vad bra att det kan inspirera!! :) Nu hittar jag inte vart jag kan svara på din fråga så det får bli i min blogg, helt öppet. ;)
Klart du kommer lyckas, jag hoppas att du har satt realistiska mål bara!

Jag är 166cm lång.




Jag saknar Oopsies, jag är så sugen på dessa små mackor. Måste handla så jag kan göra dem till frukost imorn! :))
Här med tonfiskröra... Mums!
 

 

Bas recept, våga dock experimentera med lite frön etc.

3,0 st Ägg rått
100,0 gram Färskost 27% fett Philadelphia
0,5 tsk bakpulver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0