Oopsies

3 ägg, 100g philadelphia, ½ tsk bakpulver.
Dela vitan och gulan.

Vispa vitan till hårt skum. Blanda gulden med osten och bakpulvret. Blanda i valfria frön.
Jag hade psylliumfrö, svarta sesam, melonkärnor och 2msk kruskakli. Gott! :)

Klicka ut på smörpapper (jag hade inget hemma så att smörja form och ha lite mjöl gick lika bra), du får välja helt själv hur stora klickar. Jag fick det till 8st. :)
Psst, glöm inte att toppa med lite frön!

150c i ca 30min. (ej varmluft)



Planer på att springa? Jepp! ;)

Fett: 24 g Protein: 22 g Kolhydrater: 3 g 330 kcal

Med tonfiskröra gjord på keso, tonfisk i olja, phila o klick gräddfil.
Kryddad med citronpeppar och en liten rödlök.

Utan fyllning, ca.
Fett: 5 g Protein: 3 g Kolhydrater: 0 g 51 kcal

Per Oopsie, kan variera pga storlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0