ProteinBars?

Kan inte riktigt klassas som det tyvärr, men jag försökte men jag måste försöka lite till. Och jag gilla inte riktigt konsistensen. För mkt fågelmat över den.. Haha.

Men de är inte speciellt onyttiga och de är klart inte äckliga!
Jag kommer äta en efter träning, som jag planerat!

Efter-träning-snack

1dl kokosflingor
1dl pumpafrön
1½dl havregryn
½dl linfrö, krossade
4st äggvitor
1dl proteinpulver choklad
2tsk kakao

50g mörk choklad
ca 18st, per bar:
Fett: 5g Protein: 6g Kolhydrater: 4g
90kcal

Blanda bara ihop allt, (inte chokladen) in i ugnen på 175c i ca 15min. Ta ut, bryt över chokladen, stoppa in i ugnen men bara till chokladen är smält, bre jämnt och toppa med vad du önskar. Jag hade lite qinoua puffar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0