Vecka 4!

Tänkte börja simma också, roligt att lägga in nåt nytt i träningen trots att jag inte simmat sen.... 10år tillbaka kanske, då menar jag verkligen SIMMA!! Inte bada..
Vecka 4 schemat ser ut såhär:
Måndag: Simma + Spinning 45 + löpning
Tisdag: Vila
Onsdag: Crossfit 45 (+ styrka 50, kanske)
Torsdag: Muskel Bosu 45
Fredag: Styrka 50-60 + backlöpning 20-25
Lördag: Vila
Söndag: Vila
Lite mindre fokus på styrketräningen denna vecka, iaf min egen, det blir mest grupp-pass när det gäller styrka, förutom fredag.
Tänkte börja simma också, roligt att lägga in nåt nytt i träningen trots att jag inte simmat sen.... 10år tillbaka kanske, då menar jag verkligen SIMMA!! Inte bada..

Vecka 4 schemat
ser ut såhär:

Måndag
: Simma + Spinning 45 + löpning
Tisdag: Vila
Onsdag: Crossfit 45 (+ styrka 50, kanske)
Torsdag: Muskel Bosu 45
Fredag: Styrka 50-60 + backlöpning 20-25
Lördag: Vila
Söndag: Vila

Lite mindre fokus på styrketräningen denna vecka, iaf min egen, det blir mest grupp-pass när det gäller styrka, förutom fredag.

Har äntligen tappat lite i vikt också, från 62kg -> 60,6kg -> 59,3kg. Sen efter jul och nyår. Måtten har också minskat lite, men bara ytterst lite. Det blir att mäta ordentligt på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0