FrossarHelg

Som heter duga!
Så gick det med dieten.. 4dgr klara jag av den. HAH!

Men jag älskar mat. :>

I helgen har jag frossat, som jag lova mig själv att jag skulle få göra. Men nu är det också så att det är hårdträning som gäller efter det, inte som straff utan mer som att ta till vara på frossningen, kolhydraterna och all den energin jag fick. ;)

Igår, måndag, satsa jag på kondition och det blev:

45min backintervaller - jogg/gång
32min crosstrainer
10min rodd

Allt som allt ca 900kcal. NÄSTAN att jag träna bort pizzan iaf, om vi nu ska se det så. ;)

Jag ville ha 1000kcal men jag dog och orkade inte mer (visar iaf att jag träna på ordentligt)!
Och igår var vi på studentskiva så det blev smörgåstårta och sen lite sommartårta till efterrätt. Mums!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0