100GrymmaDagar Start

Startmått, startvikt och startbilder. Mer konkret om vad jag vill uppnå! :) Är väl inte så roligt att bjussa på bilder men det är inte några bikinibilder, det kan ni glömma. ;)

Mått i cm:

Midja: 74
Ballerinakjol: 91
Höft: 95
Stuss: 97

Arm: 27
Lår: 55
Vad: 35

Byst: 91
Över byst: 85
Under byst: 81

Vikt: 60,9kg
Mål: På vikten vill jag inte sätta några direkta mål, den betyder inte så mkt för mig. Det är hur min kropp formas och fett% som jag bryr mig om. Cm får gärna minska med kanske 5cm?

Ni som hängt med ett tag kan se skillnad på mina mått sen sist, då jag gått upp ett par. Samtidigt som det är surt så gör det ingenting eftersom jag har varit medveten om det och att jag ändå har mått bra i min storlek som jag är just nu. Dock börjar det tyna ut och jag måste göra ett ryck igen. ;)

Mitt bästa inom motion/löpning:
6km på 31min
5km på 28min
Mål: Vilken förbättring som helst är bra, men jag vill springa vårruset på max 25min. Mer backlöpning och intervaller.

Bästa inom styrka, marklyft:
45kg
Mål: 60kg, styrketräning 3ggr/vecka.

Jag har skrivit att jag vill minska i fett%, jag tog ett tanita test för nån vecka sedan, ska dock fixa hem papper på det, missade att få några. jag tror knappast att jag minskat tills nu, så det borde få räknas. Skriver till det sen när jag fått fatt på det.
Jag ska sköta min mat, jag ska äta lagom, regelbundet och hälsosamt.

Bli stark och få synligare muskler, ja det får ju bildera utvisa om det blir så. Jag har en jätte kass kamera dock eftersom vår försvann under jul men jag hoppas att vi kan se nån skillnad ändå sen i Juni.

Och så Start bilderna:
Mina kära barn lämna lite konstverk på min mage. Det syns nog ganska tydligt om vad jag vill ha förändrat! ;)

Skam den som ger sig!

 

 


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Sådär ser ungefär min mage ut också utan att jag fått barn, övervikten sätter sina spår. Men du har jobbat så sjukt bra och att du håller igång ett sådan jävlaranamma hela tiden beundrar jag :D



Kram Cizzi (Fuzzynut på matdagboken)

2012-03-21 @ 17:13:55
URL: http://sixxmegapixel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0