3mils vandring

Avklarat!!!

Vilken underbar led, Roslagsleden! Det var lite sisådär skyltat och vi virra bort oss en stund, gick åt helt fel håll.. Men inte är det väl vårt fel då det inte var skyltat?? 2 kan ju inte vara blinda.. ;)
Men, det gav oss en extra 5km att gå och egentligen är det väl inte fy skam och det gjorde att jag kom upp i mina 3mil, som var målet!

Jag lämna av kära Anna, som var den enda som var modig nog att följa med(!) vid etapp 2 och knalla sedan vidare hem, på asfalt.. Då kände jag, hur jäkla ömma mina lår, vader och häler var. Aj aj aj!
Det märks inte lika mkt i skogen, det är underbart att gå på stigarna, ensamma bortom bilvägar och stressens brus. Jag älskar det och längtar bara mer och mer till sommarn då min 3dagars vandring ska ske. Med eller utan sällskap :)

3mil - 330min - 5tim & 30min.
Tydligen så brände jag runt 1300 kcal på denna tur och det är väl inte fy skam! :) Så idag åt jag våfflor, riktiga sådana, med grädde och hallon, med gott samvete! ;)
(Orka inte leta upp nåt annat recept, helt död;))



 


Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Vi var bäst! :D Längtar till nästa gång!

2012-03-27 @ 12:53:13
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0