4timmars äventyr

Jag är fortfarande inte helt frisk, det är kli i halsen och snuvan sitter hårt. Jag vägrar dock sitta stilla och tjocka mig i soffan utan beger mig ut i lagom tempo och rör på mig, få igång blodcirkulationen och hoppas på läkning ;)

Idag hade jag sonen hemma, han fick ett litet astma-anfall igår kväll och vi somna rätt sent. Men idag mådde han toppen och vi gav oss ut på ett äventyr, packa väskan med lite mellanmål och kaffe. Tog hunden och gav oss iväg mot skogen. Han är fantastisk min son, han klarar att hålla igång i 4timmar, med mindre pauser, lek och energipåfyllning. Men jag lovar, säkert 3timmar av allt detta GICK vi.

Han klaga inte en enda gång, mot slutet 10min hemifrån började hjärtat få ont i fötterna. Men tur att vi kunde se vårt hus och han fick ny energi. Avslutiningsvis - Mys i soffan framför en film! <3



 



 
Min son posar ^^


Passade på att göra lite övningar med dessa stockar och annat skoj som fanns!
Bowee var lite missnöjd att han inte fick vara med oss och leka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0