95dgr kvar

5 dagar har gått av utmaningen och änsålänge går det bra med kost och motion. Jag har inte kommit iväg till gymmet ännu men än är jag inte tipptopp, så där grymt bra hälsa att jag kan köra ett tungt Crossfit-pass. Jag hoppas dock att vara i den formen på onsdag, så jag kan gå på passet som de har på kvällen. :)

Min tanke är:

Att i 2-3veckor köra Crossfit 2dgr/vecka och endast detta de dagarna (inte blanda med någon annan träning), eftersom min kropp, trots mkt träning i över 1 år nu, gärna blir övertränad och jag slutar med att bli sjuk. Det har blivit så efter varje crossfit pass. Jag tar ut mig till max, i slutet är det enda jag hör är mig själv och min intensiva fokus.
Jag funderar på om jag inte ska ta i så mkt, så mkt att benen domnar ibland och allt annat blir surr.

Chocka, maxa och bli bättre.
Chocka, maxa och bli sjuk - Är det för mig.


Ja, jag är duktig på att överanstränga mig, tydligen. Haha, se där. Från en spelande datanörd till att ta i för mkt i gymmet på nåt år? Haha.. Skulle ni sagt detta till mig för några år sen skulle jag skrattat åt er ;)

Måndag+onsdag - Crossfit
Fredag - Egen Styrketräning
Tisdag+Torsdag+Fredag+Söndag - promenader/löpning

Jag kör på det och så får jag se vart det leder! :)
Jag har skött mig så bra att vikten OCH måtten visar positiva resultat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0