Dag 1 slut

Och vad har jag att komma med denna dag?
Vad har jag gjort för att starten ska vara så bra som möjligt?

Jag har gått en liten längre promenad med min hund.
Jag har gått ner till centrum och handlat.
Jag har lekt med min hund, intensivt.
Jag har skött min kost perfekt.
Jag står just nu emot hungerkänslor, som inte är hungerkänslor, det sitter i huvudet. (Åt precis 1dl kesella hallon)
Jag har bakat, vispat mousser och smörkräm och har inte smakat!
Jag har skrivit ner en massa planer, mål och varför jag gör detta, de kommande 100 GD.
Jag har lyckats komma upp i 122g protein på sammanlagt 1200kcal.

Mitt matintag idag har varit:

-Smoothie på banan, hallon, kesella och proteinpulver.
-2 kokta ägg, 1 wasa fullkornsmacka och keso.
-1 proteinshake.
-Fisksoppa på flundra, morot, purjo, kesella, paprika, gul/röd lök, räkor och lite couscous.
-1,3dl Hallonkesella <3 <3 <3

Nu funderar jag på om jag ska sova (sjukt trött) och ta resten med tårtan tidigt imorn, eller om jag ska göra det till ett nattjobb.. Det ska ju stelna till innan jag kan täcka den med sockerpasta osv..
Jaja, nu halkar jag av banan här! ;)

Jag är stolt över vad jag lyckats med idag!
Mot friskare tider!


 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag körde 5 ägg i stekpannan och stekte äggen som en "pannkaka" på båda sidorna. La sedan på tomatsås och ost.. Sen kan du lägga på precis vad du vill :)



Jag hoppas du förstod min korta beskrivning ? :)

2012-03-21 @ 22:02:40
URL: http://iceonthelake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0