Dag 2 - Friskare

Idag är jag ännu friskare, och det känns underbart!
Dock sov jag som en kratta inatt, jag var iskall och kunde inte varva ner.. Sen kom min son in på natten, la sig bredvid mig och värmen spred sig över mig som ett extra täcke. Lugnet kom och jag somnade!
Tänk att ha en sådan son! <3 :)

Måste ju berätta att gårdagens morgon var extra go, för då låg jag o mös med båda barnen. En på var sida, myyys på hög nivå! <3

Idag är det tårtgöra, idag är det läkartid och sonen hemma. Snart ska vi åka, sitter och sväljer min proteinshake, som jag blanda i nässelpulver i också. Det finns en smak av hö men fasiken så mkt bättre än rent. ;)
Fick min make att prova min shake också: "Smakar medicin!" Ja, det är så han tycker om One Whey, men han drack glatt upp det!

Ska ta mig en liten längre promenad idag med vovven, iaf en på 5km, det orkar jag nog idag. ;)
Pepp på er och kom ihåg

Ni är grymma och ni bestämmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0