Eat stop Eat dag 2

Det gick väldigt bra att fasta idag!
Jag har allt som allt gått nästan 1,5 mil idag och jag har inte känt mig snurrig, hängig eller att blodsockret skönk. Det var mot kvällen när min son åt middag som det blev lite jobbigt, eftersom jag verkligen var hungrig då. Men maken vill ha pizza (jag ska göra min egen).

Jag kommer köra stenhårt på denna fasta, jag giller den verkligen. Dock gäller det att komma ihåg att dricka mkt vatten och sen när det är dags för mat: Ät långsamt och drick stort glas vatten innan. För att inte överäta. Jag satsar på att ha total kontroll när jag äter min pizza ikväll!

Jag kan rekommendera denna fasta!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0