Fasta dag 3

Ja, inom denna utmaning då. :)
Jag tänker köra hårt på denna fasta, det har jag redan sagt iof, men för att verkligen markera det så... ;)

Det går bra, igår hade jag dock ingen aptit men jag åt ändå men mot middagstid börja det suga ordentligt i godistarmen och jag ville bara ha nåt!! Det är sjukt jobbigt när det är så.. Jag fick stå emot från att äta för mkt middag, för mkt mellanmål och kvällsmål.. Jisses.
Det sluta med att jag la mig i ett bad i 1½timme!! Haha!

Gårdagens mat:

-Proteinsmoothie med banan, hallon & tranbär.
-Kassler med äpple, nektarin, keso, kesella lätt & kanelknäcke.
-Yoghurt naturell med qiunoa puffar, tranbär, pumpafrön, melonfrön & solrosfrö.
-Kycklinggryta med kassler, grädde, kesella och lök.
-3st kanelknäcke (suck)

Återanvändning av glasburkar :)
Det är ju sanslöst var det går åt sådana. I all hälsolivsstil har vi också blivit mer värna om naturen. Vi sorterar mkt bättre och sorterar tom vår mat. Det ni! Det trodde inte jag om mig själv. ;)


 

Fett: 37 g Protein: 107 g Kolhydrater: 104 g 1246 kcal
Btw.. -15cm hittills, sammanlagt på 1vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0