Mål - st 28

Ett litet vid sidan av mål som jag har kommer att presenteras nu. Jag kommer också visa den hemska bilden för att bevisa för mig själv att när jag nått målet, hur jäkla bra jag är!
Vi glömmer lätt på vägen hur mkt vi har kämpat och hur mkt vi faktiskt har förändrats, därför är det viktigt att ta en förebild, så vi aldrig nånsin glömmer hur jäkla grymma vi är! ;)

För mig har det tagit bra med tid, jag är inte smal än, jag har mkt hull kvar (liten benstomme) även om det inte syns utåt och så mkt på bilder (dock kommer denna bild avslöja just detta). Det var över 1 år sen jag startade min resa med hälsosam kost och mkt träning. Skulle en annan göra det med kanske lite mer disciplin vad gäller maten, att kunna vara utan sitt lördagsmys, hade jag säkert varit i mål för länge sen.

Men saken är den, jag vill att det ska ta lång tid. Klart att ibland, som nu, får jag lägga till lite extra jävlar-anamma för att komma ett steg till på vägen men jag gör det när jag är redo och i min takt. För annars vet jag att det fallerar och det slutar med onda tankar om mig själv. Och så ska det inte vara!

Så, mitt delmål, eller mål vid sidan av.
Jag har nu st 30 i byxor, har ett par i st 28 hemma... Jag fick dem, har aldrig nånsin varit så liten (ja ok, innan puberteten var jag det). Jag har aldrig nånsin kommit i ett par st 28 i mitt vuxna liv och nu till sommarn ska jag göra mitt bästa för att göra just det!!

Såhär sitter de nu... Haha pisamt. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0