Mål under de 100 dagarna

Mina mål under dessa dagar ska vara realistiska, konkreta och det ska vara roligt på vägen!

Mina mål:

1. Få ännu bättre kondition, bli snabbare.
2. Bli stark och få synligare muskler
3. Tappa underhudsfett,
bli av med mina lovehandles
4. 50kg i marklyft, möjligtvis 60kg (jag har inte glömt mina tidigare uppsatta mål)
5, Minska i cm

Hur jag ska nå detta:

1. Sköta min kost, inget mer "fusk"
2. Träna 3-5ggr/vecka, har "bara" blivit 2ggr/vecka sista tiden
3. Ha KUL och fortsätta som jag gjort tidigare
4. Få in mer promenader mellan träningpassen,
jag ska vandra i sommar så det kommer bli mycket sånt 


Jag ska satsa på mig själv och min hälsa, detta är min vår!

Just nu är jag fortfarande sjuk, har varit det i snart 2veckor. Det är inte lätt när kroppen inte vill hänga med när jag pressar den hårdare än vanligt. Vanligaste reaktionen är att jag blir sjuk. Men jag är på bättringsvägen och tar därför promenader nu, tänkte ta det varje dag denna vecka och öka intensiteten succesivt. :)

Igår var det en familjepromenad på 2timmar i lågt tempo.
Idag en 60min promenad med vovven i lagom tempo med kaffe o vattenpaus, kanske tar en själv sen också (det är ju så fint väder).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0