Morgonpromenad

Ny header, halvnöjd, men jag är inte direkt duktig i PS än... ;p Och en ny bakgrund, den är fin, såklart! jag gillar det, blått är lugnande, samma som grönt.. :)

Imorse var jag ute på en långpromenad med hunden, 5km blev det ca och längre ska han inte gå. Märkte mot slutet att kroppen verkligen ville ha frukost, börja sega ihop. Haha, så jäkla känslig på morgonen, jag alltså. ;)
Men det är skönt nu när det är vackert väder ute och bra att vi passa på imorse för nu är det nästan storm!

Imorn tänkte jag försöka komma igång med träningen igen, lugnt och fint, på gymmet. Nu har det gått 2 veckor och det får räcka! Jag känner mig bättre, kanske lite svag men det kommer.
Har ingen riktig matlust idag dock och jag somna efter frukost och sov i 4timmar... :O Kommer inte kunna sova ikväll..

Idag blev det hallongröt (havregrynsgröt med hallon, 3äggvitor) Toppat med qinoua puffar, psylliumfrö, svarta sesam, melonkärnor och hallon. och en dansk rågmacka med ost & kalkon. :)

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Quinoa-puffar har jag funderat över ett tag. Vart får man tag på sånna?

2012-03-14 @ 10:06:11
URL: http://nydalafavoriter.wordpress.com
Postat av: Hygea

Nu kunde inte jag gå in på din sida, så hoppas du hittar svaret här igen. :)



Jag köper dem på ICA, de finns på lösvikt Risenta! :)

2012-03-14 @ 10:34:16
URL: http://hygea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0