Ny riktning

Det är ju inte så att jag tänker ge upp, eller sluta träna, för att kroppen är trött. Nej nej, men jag tänker lyssna och ge mig själv det jag behöver. Och det är lugn träning :)

Dagen har gått bra, fastan har gått bra. Jag måste sluta laga så god mat bara ;) Nej, middagen gick också bra och mitt kvällsmål. Imorgon väntar Yoga kl 12.00, första ggn på 4v som jag sätter min fot på gymmet igen, och senare Core kl. 19.00

Jag har också gått 1,4mil idag!

Jag har satt upp ett schema för morgondagens mål:

Frukost: Havregrynsgröt med 3äggvitor, kanel, kesella, blåbär och vaniljpulver, pumpafrön, solrosfrön.
Mellis: One Whey och wasa kanelknäcke. 
Lunch: Protein pannkakor med kesella.
Mellis: Jordnötssmör.
Middag: Lasagne på zucchini.
Kvällsmål: One whey, hallon och kesella.

Fett: 47 g Protein: 129 g Kolhydrater: 53 g 1207 kcal

Så den kommande månaden kommer bestå av lugn träning i form av:

Pilates
Yoga
Core
Promenader
Ev. lugn jogg

Kommentarer
Postat av: Sara

Använder du fler produkter från Fitnessguru? One Meal är ett måste om du inte har testat! :)

2012-03-30 @ 16:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0