Oj då!

Här sköter jag mig, äter så jäkla bra, promenerar och tillfrisknar och vad händer?
Kan ju tala om att jag fick ett bakslag på vågen förra veckan och vägde in min på 60,9kg!
Men nu imorse stod den på:
[FET]MINUS 2,3kg[/FET]! = 58,7kg!
Mest vätska, i know, men det är fasiken mindre än vad jag vägde in mig på innan viktuppgången då den var på 59,3kg.
Nu laddar jag inför vandringen imorn, 3mil ska det bli!
Håll tummarna! ;)
Godnatt!
Här sköter jag mig, äter så jäkla bra, promenerar och tillfrisknar och vad händer?
Kan ju tala om att jag fick ett bakslag på vågen förra veckan och vägde in min på 60,9kg!

Men nu imorse stod den på:
MINUS 2,3kg ! = 58,7kg!
Mest vätska, i know, men det är fasiken mindre än vad jag vägde in mig på innan viktuppgången då den var på 59,3kg.

Nu laddar jag inför vandringen imorn, 3mil ska det bli!

Håll tummarna! ;)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Fett (höhö) duktigt! Heja heja!

2012-03-25 @ 08:25:55
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com
Postat av: Therese

Shit va du är bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0