Som ett barn inför Julen

Så känner jag nu, inför 100 grymma dagar!!
Haha, jag är så taggad, lite skrämd och har ett jävlar-anamma som är påfyllt till max. Eller kan det vara att friskhetskänslorna börjar komma och sprittet i benen gör sig hört?

Mycket troligt att det är en blandning, jag ska fasiken lyckas nu och jag ska ta mej fan inte ge upp eller fuska.

Jag vet inte vad jag ska skriva, så peppad är jag. Haha! :D
Det blev en liten längre morgonpromenad idag, men inte mkt längre. Måndags och igår orkade jag bara gå till dagis och hem igen men idag blev det iaf 2.5km. (haha;)) Istället för 500m. ;)

Pirr, sprattel och kill i mage och ben.
Nu ska jag bli frisk, jag längtar till gymmet!!

Dagens frukost blev smoothie igen:
1dl lätt kesella, 1 äggvita, 1 skopa vanilj+skogsbär proteinpulver, näve hallon och en halv liten banan, lite vatten.


Fett: 2 g Protein: 41 g Kolhydrater: 20 g 277 kcal



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0