Vandringsplaner Juli 2012

Jag planerar att vandra i sommar, och jag vill vandra långt. Jag vill vara borta några nätter, helst 3. Om det är någon som har erfarenheter av att vandra på Sörmlandsleden så är det välkommet!

Men nu finurlar jag bara, men tanken är att gå runt 6tim om dagen och det hinner jag en bit på, så jag vill inte vara hemma samma dag eller efter bara en natt. ;)

Jag funderar på att ta ett paket först, men B&B på kvällen med middag men ångra mig snabbt då det kosta väldigt mycket och någon övertala mig om att det är härligare att vara ute i naturen hela tiden!
Så nu planeras det, förbereds, ser över vad allt kostar: Skor, tält, stormkök och allt annat som kan vara nödvändigt att ha med sig. :)

I Juli bär det av, med eller utan sällskap :))


Kommentarer
Postat av: Ida

Det låter supermysigt! :)



Hittade hit via Hundra Grymma Dagar!



Lycka till! :)

2012-03-18 @ 08:36:17
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0